Doktor Ara

Memnuniyet Merkezi

Özel Palmiye Hastanesi olarak dinamik hastanecilik anlayışımızın temelini hasta odaklı çalışmalarımız oluşturmaktadır. Her yıl binlerce insanın sağlığına kavuşması için çalışmaktayız. Mutlak hasta memnuniyeti hedefiyle çalışarak; attığımız her adımı hastalarımızın ihtiyaçlarına göre planlamaktayız.

 

Bizim için memnuniyet, hastalarımızın randevu almak için bizlere ulaştığı Özel Palmiye Hastanesi Randevu Merkezi’nden başlayarak; hastalarımızın karşılanma, teşhis ve tedavi uygulamaları ile devam etmektedir.

 

Memnuniyet kavramında bizim için anahtar kelime, kaliteli hizmet sunumudur. Bu nedenle Randevu Merkezi’nden Misafir Hizmetlerine, tüm tıbbi birimlerimizden Hasta İletişim Birimi’ne, Kalite Departmanı’ndan İnsan Kaynakları’na bütün idari birimlerimiz Memnuniyet Merkezi’mizin bir parçası olarak çalışmaktadır.

 

Hastalarımızın talep ve istekleri doğrultusunda “neden yapılamayacağına” değil; “nasıl”, “ne ölçüde” ve “ne şekilde” yapılabileceğine odaklanmaktayız. Hastalarımız ve yakınlarının tüm ihtiyaçlarını memnuniyetle karşılamak; kaliteli ve güvenilir sağlık hizmeti sunmak daima önceliğimizdir.

Görüşlerinizi Paylaşın

Görüşleriniz bizim için değerlidir. İskenderun Özel Palmiye Hastanemiz ile ilgili her türlü düşünce, öneri ve eleştirilerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.