Kalite Politikamız
Özel Palmiye Hastanesi Kalite Politikası’nın temeli; profesyonel bir yaklaşımla her zaman doğru, hızlı ve kaliteli hizmet verilmesi ve verilen hizmetlerin standartlarında sürekliliğin sağlanması esasına dayanmaktadır.
Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları ve uymakla yükümlü olduğumuz yasal mevzuatlar kapsamında sürekli iyileşme ve gelişmeyi benimseyen bir yaklaşımı esas alarak, “ mükemmel hizmet sunumunu” gerçekleştirmeyi amaçlamaktadır.
Çağdaş ve gelişmiş teknoloji kullanılarak hızlı ve doğru tanı ile tedaviyi gerçekleştirmek hedeflenir. Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, şartlarına uygun şekilde çalışarak sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak, başta üst yönetim olmak üzere, tüm çalışanların sorumluluğundadır.
Tıp alanındaki yenilikleri takip ederek, kendini devamlı yenileme gayreti içinde olan personelimiz ile modern tıbbi teşhis ve tedavi yöntemlerini uygulayarak en kaliteli hizmeti güler yüzle sunmak ve sürekli hale getirmektir.
Özel Palmiye Hastanesi’nde uzman hekimler ve sağlık ekipleri başta olmak üzere tüm çalışanların kişisel ve mesleki gelişimi eğitimlerle sürekli desteklenmekte, yenilikçi yönetim anlayışıyla Sağlık Bakanlığı tarafından hazırlanan Sağlıkta Kalite Standartlarını harfiyen yerine getirecek şekilde çalışılmaktadır.
Hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini sağlamak, Özel Palmiye Hastanesi Kalite Politikası’nın değişmez parçalarından biridir. Her koşulda memnuniyeti sağlamak için sağlık kadromuz; hasta ve hasta yakınlarının beklentilerini yakından takip ederek talepleri en iyi şekilde yerine getirmekte, tam donanımlı, modern bir hastane ortamında yüksek kaliteli ve konforlu hizmetleri bir arada sunmaktadır. Sağlıklı nesiller ve yaşam konusunda toplumu bilinçlendirerek, bizi tercih eden hastalarımıza güven vererek, bireysel yaklaşımımız ile hastalarımızın sorunlarına çözüm planları üretmektedir.
Sadece hasta ve hasta yakınlarının değil hastane çalışanlarının memnuniyetini sürekli kılmak ve çalışan verimliliğini her geçen gün artırmak da Özel Palmiye Hastanesi Kalite Politikası’nın önemli bir uzantısıdır. Düzenlenen iç iletişim etkinlikleri, seminer ve eğitimlerle çalışanların ilgi, beklenti ve ihtiyaçları belirlenmekte, bunlara göre yeni düzenlemeler hayata geçirilmektedir. Takım ruhu içerisinde çalışan tüm çalışanlarımıza kurum içi ve kurum dışı eğitimlerinde sürekli destek vererek hizmet kalitesini ve verimliliği yükseltmektedir.
Özel Palmiye Hastanesi Kalite Politikası gereğince hastane güvenliği konusunda mevzuatlarca belirlenen tüm gereklilikler eksiksiz yerine getirilmektedir. Güvenliğin 7x24 sağlanması konusunda hastanenin ilgili birimleri ve tüm çalışanlar detaylı bilgilendirilmektedir. Karşılaşılabilecek kazaların minimuma indirilmesi amacıyla düzenlenen tatbikatlarda tüm bu güvenlik bilgilerinin güncellenmesi ve güvenlik konusunda sorumluluk bilincinin güçlenmesi hedeflenmektedir.
Özel Palmiye Hastanesi, çevreci bir yaklaşıma sahiptir. Atık yönetmelikleri güncel şekilde takip edilerek hastane atıklarının zamanında ve doğru bir şekilde ayrıştırılması, toplanması ve kaldırılması sağlanmakta, çevreyle ilgili yasal düzenlemelere uyulmaktadır.
Hasta hak ve sorumluluklarını hizmetin her aşamasında göz önünde tutarak yasa, yönetmelik ve meslek etiğine uygun olarak tanı ve tedavi kalitesini yükseltmektedir.
Sağlıklı toplum ve nesillerin yetişmesini ilke edinmiş olan Özel Palmiye Hastanesi Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmek öncelikli kalite politikamızdır.